Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
Počet produktů: 0
Cena: 0 Kč
Kontaktní formulář
Chci zaslat dotaz
Odběr novinek

Přihlásit k odběru

ZÁKAZANICKÁ LINKA2

nebo časté dotazy případně poradna

SLEDOVÁNÍ DOSTUPNOSTI
Chcete být informování až bude zboží naskladněno?
Podrobné info.
Produkty v akci
Ochranná fólie Samsung P3100 Galaxy Tab 2 7.0
Původní cena: 43 Kč
41 Kč

FAQ

1. Jedná se o originální výrobek?
2. Co je SWAP?
3. Zasíláte na Slovensko?
4. Zboží ZDARMA?
5. Jak mám sloučit objednávky?
6. kde si stáhnu reklamační formulář?
7. Peníze za objednávku už musíte mít na účtě. Byla objednávka odeslána?
8. Byl mi zaslán email, že objednávka byla odeslána, ale přitom mi nic nepřišlo?
9. Kde najdu číslo objednávky?
10.Kolik stojí poštovné?
11. Když se zboží na eshopu objednával(a), bylo skladem a te´d to píše, že je dočasně nedostupné?
 

1. Jedná se o originální výrobek?

Prodáváme jak originální i neorginální zboží. U originálních výrobků je napsáno: originál.
 

2. Co je SWAP?
Jedná se o zboží z použitých mobilních telefonů, jsou vybírány ty nejlepší kousky. Zboží je před uvedením do prodeje čištěno. Ve většině případů dáváme 24 měsíců záruku, pokud není uvedeno jinak.
 

3. Zasíláte na Slovensko?
Ano zasíláme, ale pouze při platbě hotově na místě (dobírkou)
 

4. Zboží ZDARMA?
Pokud je uvedeno v názvu zboží nebo v popisu, že je k určitému výrobku něco ZDARMA, nelze reklamovat ani žádat výměnu na zboží, které je ZDARMA, např. klávesnice.
 

5. Jak mám sloučit objednávky?
Postup viz odkaz: slouceni-objednavek.
 

6. Kde si stáhnu reklamační formulář?
Stažení zde: reklamacni_formular.pdf. Nově je zasílán každému zákazníkovi na email po odeslání objednávky.
 

7. Peníze za objednávku už musíte mít na účtu. Byla objednávka už odeslána?
Pravděpodobně je časový skluz s vyřizováním, část objednávky není nebo byl zadán špatný variabilní symbol.
Ve všech případech nás prosím informujte, pokud jsme Vás ještě neinformovali.
 
V prvních dvou případech se předem omlouváme a v posledním případě se musí zákazník ozvat sám (zákazník se o tom dozví formou upomínek, zaslané emailem).
 
Systém vyřizuje pouze objednávky se správným variabilním symbolem.
 

8. Byl mi zaslán email, že objednávka byla odeslána, ale přitom mi nic nepřislo?
Postup viz odkaz:
objednavka-nedorucena
 

9. Kde najdu číslo objednávky?
Číslo objednávky najdete v předmětu zprávy a v textu v zaslaných emailech.
 

10. Kolik stojí poštovné?
Více viz odkaz: ceny-dopravy
 

11. Když se zboží na eshopu objednával(a), bylo skladem a teď to píše, že je dočasně nedostupné?
Pokud zákazník provede objednávku, provede se na všechny položky z objednávky rezervace. Po aktualizaci eshopu se pak množství zásob sníží právě o jednotlivé položky z objednávky. Př.: Zákazník si objedná poslední kus, po aktualizaci eshopu se na eshopu objeví u objednané položky dočasně nedostupné.