Objednávka nedoručena

Objednávka nedoručena*

Přišel mi email o odeslání objednávky:

  •  Zavolat na poštu, jestli náhodou balíček už není poště:
  1. můžete se setkat s tím, že Vám na poště řeknou, že k tomu potřebujete podací číslo. Není potřeba, stačí např. příjmení, jméno, odkud to měla zásilka přijit, odesílatele atd.
  2. je potřeba, aby se podívali do všech databází, vedou si např. zvlášť balíky, zásilky doporučené atd.
  • Pokud Vám řeknou, že nic nepřišlo. Zásilka se ztratila nebo nakonec nebyla odeslána (byl Vám omylem zaslán email). Je potřeba nás prosím informovat. Dohledáme podací číslo, kde zjistíme, jestli skutečně byla zásilka odeslána. Podací číslo zjištovat dříve jak za 7 dní nebudeme, nemá to žádný efekt.
  • Pokud skutečně zásilka byla odeslána, musíme na poště projít reklamační řízením. Trvá to cca 7 dní. Bez výsledku pošty se nové zboží zasílat nebude a ani vracet peníze v případě platby předem. Nestalo by se poprvé, kdy zákazník tvrdil, že nic nedostal a  podle reklamačního řízení bylo zjištěno, že zásilku převzal rodinný příslušník.
  • Pokud se zjistí na poště na základě reklamačního řízení, že zásilka byla ztracena, zákazník se rozhodne, jak chce dál postupovat.

 

Nepřišel mi email o odeslání objednávky:

  • Je potřena si zjistit, jestli náhodou nemáte email ve spamech, v koši nebo nemáte plnou emailovou schránku
  • Pokud jste registrování, podívejte se prosím na aktuální status
  • Pokud pořád nic, prosím informujte nás, je pravděpodobně chyba u nás (mimo špatně zadaného variabilního symbolu zákazníkem)

 

* Pro komunikaci používejte číslo objednávky a nejlépe i hostorii naší emailové komunikace. (číslo objednávky máte v předmětu zprávy v zaslaných emailech)


Tento e-shop využívá cookies

ANO
Nastavení
NE