VÝDEJNÍ MÍSTA

VÝDEJNÍ MÍSTA ZAVŘENA

  • platí od 19/07/2012 do odvolání

 

 

Výdejní řád

 

 Informace průběhu osobního odběru

  • Doručení průměrně 7dní* (výdejní místa jsou pro zákazníky, kteří nespěchají)

  • Na výdejní místa odesíláme objednávky pouze v úterý a ve čtvrtek. (platí pro objednávky vytvořené den předtím do 12:00). 
  • *počítá se po odeslání objednávky (u platby předem nelze objednávku odeslat dříve, než den po připsání platby na účet) né po vytvoření objednávky. Odesílá se ten den pouze v případě, pokud je splněn minimální počet objednávek pro expedici přes výdejní místa, v opačném případě se posouvá odeslání na další den, kdy odesíláme. Počítají se pouze pracovní dny.
  • Muselo dojít ke zdražení dopravy na výdejní místa, nedaly se nadále přehlížet objednávky, které si zákaznící nevyzvedávají, proto si již myslíme, že je pohodlnější a výhodnější zaplatit předem a zaslat objednávku na Vaší adresu, kdy objednávka přijde až k Vám domů a doručení bude ve většině případů i rychlejší.
  • Výdejní místo zprostředkovává třetí strana, která si tuto službu účtuje. Z naší strany se objednávka odesílá na centrální výdejní místo, odkud se rozesílají po celé ČR.
  • JEDNÁ SE O STEJNOU SLUŽBU JAKO ČESKÁ POŠTA (kde Vám zásilku nedoručí domu a musíte si pro ní zajít na Českou poštu)
  • Poplatek za výdejní místo: náklady spojené s odesláním zboží na výdejní místo + poplatky účtované externí firmou za tuto službu. U platby předem je poplatek z naší strany dotován /náklady jsou vyšší než si účtujeme/.
  • Je potřeba vytvořit objednávku v eshopu. Bez objednávky si nelze zboží vyzvednout.
  • Při vytváření objednávky zadat platbu dobírkou (zaplatí se hotově na výdejním místě) nebo příkazem ( předem na účet) a vybrat si výdejní místo
  • REKLAMACE - jakýkoli problém s objednávkou a reklamace se neřeší přes výdejní místa, pouze Českou poštou dle reklamačního formuláře.
  • Z naší strany budete informování, že objednávka byla odeslána na výdejní místo. Výdejní místo Vás pak informuje pomocí SMS nebo emailu, kdy je již Vaše objednávka připravena na výdejním místě.
  • Cena za tuto službu se řídí výdejním řádem.
  • Provozní doba ve výdejním řádu je pouze pro informativní účely (mohou být opožděne aktualizované). Aktuální pracovní doby jsou vždy zasílány v emailu s informacemi o odeslání objednávky.
  • Objednávku si lze vyzvednout na výdejních místech pouze v pracovní době výdejních míst.
  • Pokud bude zásilka neúplná, vadná atd. je potřeba zaslat na reklamaci společně s reklamačním formulářem (není možné vyreklamovat na místě).
  • Dodací doby jsou orientační a platí od doby, kdy je objednávka vyexpedována. V případě platby předem nelze objednávku vyexpedovat dříve jak den po připsání platby předem.
  • Po informační SMS nebo emailu, kdy je zásilka připravena k odběru leží zásilka na výdejním místě 7dní včetně víkendů a svátků. Dobu nelze prodloužit.*

Tento e-shop využívá cookies

ANO
Nastavení
NE