ZAVŘENO

  • Od 06/08 a 14/08 je zavřeno
  • Níže jsou popsány všechny potřebné informace v období, kdy máme zavřeno
  • Všechny reklamace, odstoupení do 14 dnů, které stihneme vyřídit do 05/08, vyřídíme.
  • Poslední objednávky odesíláme pouze 06/08 objednáne z předešlého pracovního dne

Expedujeme od 15/08 s doručením do druhého dne.

Expedice posledních objednávek do 06/08

  • DOBÍRKOU: Poslední objednávky přijímáme do 05/08 do 15:00
  • PŘÍKAZEM: Platby musí být připsány na našem účtu do 05/08 do 15:00. Platbami zaslanými později se budeme zabývat až od 14/08. 

 

Komunikace se zákazníkem

  • telefon: bude vypnutý
  • email: budou nastaveny automatické odpovědi, kde se bude odkazovat na tuto stránku.
  • Vyřizovat emaily se budou postupně od 15/08

 

Reklamace

  • ČR + SR: Doporučujeme zasílat raději až 7dní před 14/08. Maximální délka uložení zásilek je totiž 15 dní, aby se Vám zásilka zbytečně nevrátila.
  • Nekompletní objednávka: Nekompletní objednávka stále platí do 2 kalendářních dnů od převzetí objednávky. Pište nám emaily, budeme brát toto datum. Ve většině případů je automaticky reklamace uznána a probíhá výměna.
  • Poškozená objednávka: Je potřeba informovat dopravce do 2 pracovních dnů

 

Odstoupení v rámci 14 dnů

  • Stačí zaslat email nebo zadat odstoupení na adrese www.servis.stmobil.cz, že odstupujete v rámci 14 dnů, zboží můžete zaslat později (doporučujeme zasílat raději až 7dní před 30/08. Maximální délka uložení zásilek je totiž 15 dní, aby se Vám to zbytečně nevrátilo).

 

Objednávky

  • DOBÍRKOU: V období, kdy máme zavřeno, si na eshopu produkty rezervujete. O aktuální dostupnosti a ceně budete informování od 15/08 emailem. POZOR i cena se může výjimečně změnit. Objednávka se bude odesílat až bude zákazníkem emailem potvrzena, jinak ne. Objednávka, která nebude potvrzena do 3 pracovních dnů, bude stornována.
  • PŘÍKAZEM: Od 06/08 15:01 do 14/08 peníze zbytečně neposílejte. Budete na to upozorněni i v emailech s částkou k úhradě. Vyčkejte až Vás po 14/08 o aktuálnosti objednávky budeme informovat emailem (POZOR i cena se může výjimečně změnit), kdy pak následně potvrdíte objednávku a zaplatíte. Objednávka, která nebude potvrzena do 3 pracovních dnů, bude stornována. Objednávka, která nebude zaplacena do 3 pracovních dnů od potvrzení bude stornována. Zbytek platí jako u dobírky. 

 

Storno aktuální objednávky

  • PŘÍKAZEM: Objednávka byla zaplacena a nemůžete čekat nebo nebo nebyla zaplacena a nechcete čekat. Stačí objednávku stornovat na www.servis.stmobil.cz. V případě, že byla objednávka již zaplacena, budou se vracet peníze
  • DOBÍRKOU: Objednávku stornujte na www.servis.stmobil.cz

Tento e-shop využívá cookies

ANO
Nastavení
NE