Znovu zaslání faktury

Znovu zaslání faktury je vhodné například v případech:

  • kdy nepřišel emailem doklad (často u firemních emailů odchytne emailový server)
  • kdy byl zadán špatně email v objednávce, lze zvolit jiný email
  • kdy se na zadaný email v objednávce nelze dostat (v případech, kdy má zákazník dovolenou a doklad potřebuje například nutně účetní)

Zákazníkovi se odešle emailem doklad (doklady se generují pouze jednou denně v nočních hodinách).

Pro změnu fakturační adresy lze použít následující postup, kde se automaticky odešle i doklad emailem a není potřeba již žádat o znovu zaslání faktury. Nelze zde měnit odeslání dokladu na jinou emailovou adresu.

Znovu zaslání faktury ručně již neděláme. Ručně se pouze odesílají opravné daňové doklady.

Znovu zaslání faktury se provádí na www.servis.stmobil.cz. Předpokládá se, že zákzaník zadá číslo objednávky a email, který byl zadán v objednávce.

Nelze znovu odeslat emailem fakturu v těhto případech:

  • objednávka byla odeslána před více než 30 dny (nelze vůbec změnit fakturační adresu)
  • je špatně zadáno číslo objednávky nebo email

Tento e-shop využívá cookies

ANO
Nastavení
NE