Tento e-shop využívá cookies
Znovu zaslání faktury
Znovu zaslání faktury je vhodné například v případech:
- kdy nepřišel emailem doklad (často u firemních emailů odchytne emailový server)
- kdy byl zadán špatně email v objednávce, lze zvolit jiný email
- kdy se na zadaný email v objednávce nelze dostat (v případech, kdy má zákazník dovolenou a doklad potřebuje například nutně účetní)
Zákazníkovi se odešle emailem doklad (doklady se generují pouze jednou denně v nočních hodinách).
Znovu zaslání faktury ručně již neděláme. Ručně se pouze odesílají opravné daňové doklady.
Znovu zaslání faktury se provádí na www.servis.stmobil.cz. Předpokládá se, že zákzaník zadá číslo objednávky a email, který byl zadán v objednávce.
Nelze znovu odeslat emailem fakturu v těhto případech:
- objednávka byla odeslána před více než 30 dny (nelze vůbec změnit fakturační adresu)
- je špatně zadáno číslo objednávky nebo email