Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
Počet produktů: 0
Cena: 0 Kč
Kontaktní formulář
Chci zaslat dotaz
Odběr novinek

Přihlásit k odběru

ZÁKAZANICKÁ LINKA2

nebo časté dotazy případně poradna

SLEDOVÁNÍ DOSTUPNOSTI
Chcete být informování až bude zboží naskladněno?
Podrobné info.

REKLAMACE

Pokud chcete u nás reklamovat zakoupené zboží, odstoupit do 14 dnů, bylo zasláno jiné zboží, výměna zboží aj. zadejte reklamaci online nebo si stáhněte si reklamační formulář. Zasílejte nám pouze naše zboží, jsou označena razítkem.
Reklamaci, špatně zaslané zboží, výměnu aj. společně s vyplněným reklamačním formulářem (pokud byla reklamace zadána online, není potřeba zasílat reklamační formulář ani nic tiksnout) zašlete na adresu (jakým nejlepším způsobem k nám zaslat se dozvíte v reklamačním formuláři):

Reklamace ze SR ze zasílají na jinou adresu, proto nás informujte předem.
V případě, že zákazník zašle reklamaci bez reklamačního formuláře a není uvedena ani zpáteční adresa, nelze reklamaci identifikovat. Zákazník se nám musí ozvat.
 
V případě vrácení peněz na na adresu (složenkou) se může účtovat poplatek 42Kč s DPH.
 
Zboží je poškozené
Při přebírání objednávky si zboží od přepravce prosím překontrolujte.
Pokud je zboží poškozeno, je potřeba co nejdříve informovat přepravce nebo nás (při nezastižení na telefonu napsat email) do 2 pracovních dnů
 
Česká pošta oznamte v nejlépe den v doručení na jakékoli poště
DPD oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 841 700 700
INTIME oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 246 092 931
PPL oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 840 775 775
 
ZÁRUKA (Odpovědnost prodávajícího za vadu)
Záruka se nevztahuje na neodbornou montáž náhradních dílů.
Reklamace LCD+dotyk SAMSUNG: Otestujte před nalepením. Záruka se nevztahuje, pokud díl není měněn v autorizovaném servisu SAMSUNG.
Ultrazvukové čističky: nevztahuje se na protržení kovové vany předmětem, který je cílem čištění
Zboží se před odesláním kontroluje: například jestli nejsou přetržené flex kabely, poškozený LCD nebo dotyk atd.
Záruka u podnikatele je pouze 2 měsíce. Vyřízení reklamace u podnikatelů může výjimečně trvat 60 dní.