Stav objednávky

Neregistrovaný zákazník: zadáním emailu při vytvoření objednávky (pokud zákazník zadal v objednávce chybně email, doporučuji mě kontaktovat)
Registrovaný zákazník: přihlaste se
 
Informace o stavu objednávky emailem:
  • při vytvoření objednávky
  • odeslání objednávky
  • při některých storen objednávky
  • neodesílá se info: o zaplacení objednávky, případného opoždění, mezi přijetím objednávky a odesláním objednávky
 
NOVÁ
  • objednávka vytvořena, odeslání emailu o objednaném zboží, zaslání platebních údajů
OBJEDNÁVKA PŘIJATA
  • objednávka se eviduje
V EXPEDICI
  • objednávka se expeduje a bude odeslána
  • pokud objednávka byla během dne v expedici a je nastaven znovu status objednávka přijata, je nějaký problém s objednávkou. Posouvá se na další pracovní den.
ODESLÁNO
  • objednávka odeslána, odeslání emailu o odeslání
SLOUČENO
  • objednávka stornována a sloučena s některou objednávkou
STORNOVÁNO (možnosti kdu může nastat, není však podmínkou)
  • objednávka nezaplacena
  • některé zboží není skladem nebo celá objednávka není skladem
  • eviduje se vratka (nevyzvednutá objednávka) a objednávka je chybně vytvořenou dobírkou (objednávku je nutné vytvořit příkazem)
  • vyplněny chybně fakturační údaje
  • vyplněny chybně dodací údaje
  • vyplněno chybně telefonní číslo
  • vyplněn chybně email
  • zákazníka se nedaří kontaktovat
  • přijato storno od zákazníka
  • atd.

Tento e-shop využívá cookies

ANO
Nastavení
NE