Počet produktů: 0
Cena: 0 Kč
Zaslání dotazu
Chci zaslat dotaz
Možnosti plateb
Dobírkou - (hotově na místě) - odeslání na adresu v ČR Příkazem - (předem na účet) - odeslání na adresu v EU Příkazem - (předem na účet) - odeslání na adresu v ČR
ZÁKAZANICKÁ LINKA2

nebo časté dotazy případně poradna

SLEDOVÁNÍ DOSTUPNOSTI
Chcete být informování až bude zboží naskladněno?
Podrobné info.

OP podnikatel

OBCHODNÍ PODMÍNKY PODNIKATEL

Pokud je zákazník podnikatel (řeší se především podnikatelé: servis, prodej telefonů, prodej příslušenství k telefonům, prodej výpočetní techniky, bazary), nelze objednávat jako spotřebitel. Vyhneme se tím jakýmkoli dohadům a případně ukončemí oboustranné spolupráce.

FAKTURACE NA SPLATNOST

  • Nelze. U stávajícíh podnikatelů byla zrušena
  • Byla nutná optimalizace administrativy za účelem zkvalitnění důležitějších služeb. Stále se řešilo, že jsou faktury po splatnosti.

ZÁRUKA

  • 2 měsíce

NEVYZVEDNUTÁ OBJEDNÁVKA DOBÍRKOU

  • Další objednávku na dobírku již nelze zaslat, pouze při platbě předem.

REKLAMACE

  • Nelze odstoupit od smlouvy do 14 dnů
  • Nelze odstoupit od smlouvy v případě reklamace, chybně zaslaného zboží atd. Rozhodnutí o způsobu vyřešení reklamace je plně na straně dodavatele. V praxi u většiny podnikatelů se i tak vystavuje opravný daňový doklad u reklamace.
  • Pokud se prodejce dohodne s kupujícím na vrácení zboží (není běžně možné), které chybně objednal, kupujícímu nebude vrácena plná částka, ale částka za kterou se díl prodá a poníženou o 50Kč vč. DPH jako administrativní poplatek. S prodejní cenou se automaticky klesne o 100 až 150Kč dle druhu dílu, pokud se stále nedaří prodat, opět se klesne s cenou. Od ceny se nadále odečítá i poštovné v případě prodeje, který se nakonec neuskuteční (nevyzvednutí, odstoupení do 14 dnů). V případě že se díl nedaří prodat, může být podnikateli zboží navráceno nazpět.
  • Nelze odstoupit od smlouvy v případě reklamace (například chybně zaslané zboží), pokud zákazník zjistí až po instalaci (například nalepení LCD displeje). Je nutné si zjistit ve fázi testování.
  • Podnikatel si řeší náklady na dopravu sám i v případě chybně zaslaného zboží, zaslaného zboží navíc atd. (tzv. poštovné od prodejce k podnikateli a i naopak)
  • Objednávku lze stornovat před odesláním

UKONČENÍ SPOLUPRÁCE

  • Podnikatel se snaží obcházet, aby objednal jako spotřebitel. Například objednávání na zaměstnance.
  • Hlídájí se i servisy, kteří mají prodejnu, ale samotný servis provádějí doma (na prodejně již není prostor pro dostatečné zázemí pro servis).

DOPORUČENÍ Z PRAXE

  • Pokud objednáváte díly ještě dříve, než Vám zákazník donese telefon na servis, je to risk - často zákazník uvede špatný model, nebo servis si neuvědomí, že existují modely z různých let (například P8 Lite 2016, P8 Lite 2017) a zbytečně Vám zůstane náhradní díl navíc.
  • Pokud v eshopu zadáte vyhledat model, kde je součástí modelu slovo "Pro", překontrolujte si řádně název zboží, aby se omylem nejednalo o předložku
  • Pokud v eshopu zadáte vyhledat model, kde je není součástí modelu slovo "Lite" nebo "Pro", překontrolujte si řádně název zboží, aby se omylem nejednalo o model "Lite" nebo "Pro". Bohužel Vám to zobrazí i výsledky "Lite" a "Pro"
  • Neplést si slovo "Lite" (součást názvu modelu) s "Light" (většinou se použivá ve spojení s barvou)

Platné od 01/01/2018

X
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).